Reni receptkártyái

By Melinda - 14:58

Képzeljétek megnyertem! És megérkezett! És gyönyörűek! De kezdjem az elején ...
Reni hétfőn egy felhívást tett közzé blogján, Az élet napos oldalán, mely szerint saját készítésű receptkártyáit sorsolja ki az aznapi kommentet író látogatói között. Azaz, aki megjegyzést ír posztjához esélyes egy receptgyűjteményre. Reniről tudni kell, hogy az mellett hogy kiváló recepteket tesz közzé, gyönyörűen fotózik és több kiadvánnyal is kedveskedett már látogatóinak. Ez évi naptára és az édesanyjának készített könyve is csodaszép.
Bár rendszeres olvasója voltam és vagyok Reni oldalának, nem írtam még megjegyzést a blogjára. Hát ezzel a felhívással kiugrasztott a bokorból. Írtam, válaszolt, írtam, válaszolt, már megérte a dolog. De azért izgattak a receptkártyák is, így este a 22 órás húzási időpont után újra rátekintettem az oldalára. És képzeljétek:

Megvan a nyertes! Nem más, mint Melinda!
Hát mit ne mondjak, madarat lehetet volna velem fogatni! Nagyon örültem! Az élet napos oldala beragyogta az estémet! Aztán írt nekem Reni, hogy másnap postára adja, így még megfoghatóbbá vált, hogy gyönyörű receptkártyáim lesznek.

Aztán jött az izgalom második része, a megérkezés. A párom mosolygott, hogy én évek óta lázadok, hogy postán csak számlákat vagy számlakivonatokat kapok, így igen kevés lelkesedéssel szoktam kinyitni a postaládát. De tegnap este, bár késő volt - éjfél után, de még egy Tiramisutorta készítése előtt - sprinteltem a postaládához, megérkezett-e?

És igen! Ott volt! És szebb, és több, és nagyobb mint gondoltam! Az előételek és főételek is ínycsiklandozóak, de hát a desszertek ... Sütis blogos lévén ott lassultam le a legjobban. És mintha Reni ráérzett volna kézközeli terveim kártyáit küldte, mint például a panna cotta, a répatorta, és a macaron receptjeit! És még ott vannak a kelt tészták is!
Köszönöm szépen Reni!
Következő bejegyzéseimben találkozni fogtok Reni receptjeivel, hogy miként keltek életre az én kezeim között.

  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. :))
    Nagyon-nagyon örülök, hogy tetszenek! Reméltem, hogy így fog neki majd örülni az, aki megkapja, mert nagy szeretettel csináltam :]

    VálaszTörlés
  2. Bizton állíthatom: jó kezekbe került! Nagyra értékelem, hogy mennyi figyelemmel, idővel, energiával (és költséggel) készítetted el ezeket a kártyákat. Nagyon örülök neki és sokszor fogom használni őket. Mégegyszer köszönöm.

    VálaszTörlés