Kókuszlikőrmázas-ibolyás muffin

By Melinda - 10:40

Ez a süti is a családi ünnepre készült. A gombhoz készült a kabát, a kandírozott ibolyákkal szerettem volna valamit díszíteni. Hirtelen, de határozott ötletem volt, hogy az ibolykákat kókuszlikőrrel kell társítanom és - bár az ibiknek nem igazán éreztem az ízét - nagyon jó volt az összhang közöttük.


Hozzávalók a tésztához: alapmuffin

Hozzávalók a mázhoz:
  • 10 dkg vaj
  • 20 dkg porcukor
  • 5 cl kókuszlikőr
Hozzávalók a díszítéshez:
Elkészítés:
  1. Megsütjük a muffinokat.
  2. A szobahőmérsékletű vajra rátesszük a porcukrot, a porcukorra a likőrt és habosra keverjük.
  3. Csillagcsőrös habzsákkal, vagy díszítőpisztollyal a mázat rányomjuk a muffinokra és a kandírozott ibolyával díszítjük.
Fortélyok:
A mázat más likőrrel is ízesíthetjük. Azért hívom máznak és nem krémnek, mert bár nem csapódik ki a vaj, de a különböző likőröktől eltér a klasszikus vajkrém állagától. A mázat egy kiskanál segítségével is rákenhetjük a muffinokra. Díszítésre bármit használhatunk: csoki, cukorgyöngy, kandírozott vagy friss gyümölcs stb.

  • Share:

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Atyaéég! Ez nagyon csodás!!!!
    És még egy atyaéééég! Miért csak most lettem a rendszeres olvasód?!?!? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Adri, aranyos vagy! És nagyon örülök, hogy a rendszeres olvasóm lettél!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Ezt belinkeltem a blogomba ide: http://lillaskids.blogspot.com/2011/04/easter-cookies-sutik-husvetra.html

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű. :) Honnan szerezhetnék kandírozott ibolyát? Én készítsem el? :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés