Játék és ajándék!

By Melinda - 14:54

Kiskuktánál jelent meg ez a játékfelhívás. Három okból is fellelkesített: szívesen veszek részt játékokban, kíváncsian várom mit kapok Kiskuktától, és a legfontosabb, hogy szívesen ajándékoznék meg három kedves bloggert, aki megjegyzést ír ehhez a bejegyzéshez. És akkor meg is fogalmaztam a játék lényegét: az első három kommentelőm (akinek van blogja, képtára, vagy valamije, ahol a játékot meghirdeti) ajándékot fog tőlem kapni 365 napon belül.

Szabályzat:
  1. Bárki játszhat, akinek blogja, képtára van.
  2. Az első három, aki kommentet ír ide, saját készítésű ajándékot kap 365 napon belül.
  3. Cserébe előre kell fizetni: meghirdetni a játékot a saját blogban, képtárban.
  4. Sajnos nem kaphat ajándékot az, aki ezt nem teszi meg ...
Itt 100%-ban igaz az, hogy jobb adni, mint kapni, mivel egy ajándékot kapunk és hármat adunk tovább. Én már tudom mit készítek, és ígérem nem kell rá 365 napot várni! Játékra és ajándékozásra fel!

  • Share:

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Szia!

    nekem nincs blogom, csak látogató vagyok.

    Viszont ettől függetlenül szeretnék gratulálni, a gyönyörű tortához, amít a szüleidnek készítettél az50. házassági évfordulójukra. Minden elismerésem a tiéd, a szüleidnek pedig sok Boldogságot kivánok.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves vagy, köszönöm! A szüleimnek átadom a jókívánságokat.
    A játékot, hogy megköszönjem első megjegyzésed ehhez a poszthoz, kiegészítem 3+1 fondantra, (három a magyar igaszság és egy a ráadás), és ha elküldöd az e-mailemre az elérhetőséged tiéd a bónusz csomag.
    Az előzőben megjegyzésemben is ez volt, csak egy pici hibával. :)

    VálaszTörlés
  4. Üdv! :)

    Nagyon-nagyon szép lett a tortád! ámulok és bámulok!!! :O

    És a képeid! El vagyok ragadtatva tőlük!!!!!!!!!

    Félve kérdezném, hogy jelentkezzek -e a játékra? Hm... azt hiszem igen, de még nem tudom, hogy mit adhatnék.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Kricky! Örülök, hogy tetszett a tortám! Én nálad ámultam és bámultam a gyönyörűségeidtől!
    Nagyon örülök, hogy jelentkeztél a játékra, mert már egy picit el is szontyolodtam, hogy kinek fogok én ajándékozni? És hogy mit ajándékozz tovább? Bármit, amit szívesen készítesz (és bírja az utazást)! :)
    E-mailben egyeztetjük a részleteket.

    VálaszTörlés
  6. szia

    nagyon megörültem a blogodnak! éppen torta diszitő ötleteket keresgéltem amikor belefutottam a fondant receptbe. remélem lesz időm kiprobálni.

    köszönöm
    zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. persze az kimaradt az előbb hogy a tortáid nagyon csinosak. :) és hogy ne szontyolodj el én szivesen játszom ha nem muszáj sütit vagy ehetőt küldeni. :)

    zs

    VálaszTörlés
  8. Kedves Zsuzsi!

    Nagyon örültem, hogy meglátogattál és olvasóm lettél! Bízom benne, hogy a tortadíszítéshez fogsz néhány új ötletet, inspirációt találni nálam!
    Annak is nagyon örülök, hogy játszol velem, készítem a fondantot! Egy címre lenne majd szükségem, ahová elküldhetem neked! Természetesen nem kell sütit vagy ehetőt tovább küldened, bármi lehet, amit szívesen készítesz (azt hiszem a játék egy kézimunka bloggertől indult).
    Várom visszajelzésed, üdv:
    Melinda

    VálaszTörlés